Свято традицій спорту в колаборації The Bode Rec. та Nike

 Головні аспекти

  • Nike і Bode Rec. об'єдналися для створення нової капсульної колекції одягу та взуття, що символізує їх спільну вдячність за спортивну спадщину та бажання бути корисними для спортсменів.
  • У колекції представлено вісім стилів одягу, включаючи спортивні куртки, термокуртки, шорти, трикотажні штани, ткані шорти та інноваційне взуття Nike Astrograbber.
  • Щоб доповнити колекцію та відзначити поєднання спорту та відпочинку, партнери випустять Bode Rec. і Nike Clubhouses у Нью-Йорку, Парижі та Токіо у квітні та травні.
  • Колекція The Bode Rec. та Nike буде доступна на bode.com і в окремих магазинах Bode з 18 квітня, а також на SNKRS і в окремих роздрібних магазинах Nike з 1 травня.


Понад 50 років Nike підтримує спортсменів, переживаючи разом з ними хвилювання від перемоги, щиру гордість за їх зусилля, моменти єднання та взаємну пристрасть до спорту. У такому ж пориві компанія співпрацює з партнером-однодумцем Bode і запускає капсулу одягу та взуття, яка шанує та розвиває традиції спорту та відпочинку.


The Bode Rec. design ethos досліджує еволюцію та формування характеру спортивного одягу через призму американського інституційного спорту та змагань з метою змінити розуміння спільної культурної спадщини. Це проявляється в першій колаборації Bode Rec. та Nike, — каже Emily Bode Aujla, дизайнер і засновник Bode. Emily каже, що на колекцію її надихнули тісний зв’язок її батька з командними видами спорту, студентське спортивне життя та його вплив на суспільство, відданість Nike постійним інноваціям, вміння компанії враховувати потреби спортсменів, а також легендарні стосунки між тренерами і спортсменами, наприклад, між Bill Bowerman та Phil Knight.


«Через Bode Rec. і наше перше партнерство з Nike я сподіваюся відродити дух грайливості в спортивному одязі та надихнути інших дослідити власні сімейні історії та основні цінності як змагального, так і розважального  спорту, які є невіддільною частиною національної ідентичності», – каже вона.


 У капсульній колекції The Bode Rec. та Nike представлено вісім стилів одягу, включаючи спортивні куртки, термокуртки, шорти, трикотажні штани, ткані шорти та унікальний стиль взуття: Nike Astrograbber у чорному та кремовому кольорах.


«Коли ми відвідали Відділ архівів Nike на старті цього партнерства, мені було цікаво досліджувати, які форми використовуються у спортивному взутті, а особливо мені сподобався Astrograbber», — каже Bode Aujla,  коментуючи перше взуття для газону з інноваційною вафельною підошвою від Nike, розроблене як відповідь на впровадження синтетичного покриття ігрового поля. Bode Aujla зазначила, що взуття займало особливе місце на початку діяльності Nike, але ніколи не було представлене повторно. «Мабуть, Astrograbber ідеально підходить для цієї колаборації, оскільки це підкреслює подію 70-х років, яка стала вагомою в історії як Nike, так і американського спорту», ​​— каже вона.


Пам’ятаючи про це, Bode Aujla розробила рекламну кампанію з використанням колажу, що включає сучасні фотографії та архівні зображення, останні у партнерстві з першим співробітником Nike, Jeff Johnson.


Щоб доповнити колекцію та кампанію, у квітні та травні партнери запустять Bode Rec. і Nike Clubhouses у Нью-Йорку, Парижі та Токіо. На Clubhouses святкуватимуть поєднання спорту та відпочинку, також будуть доступні спеціальні зони, де можна розважитись та розділити спільне захоплення. 
































Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Комплекти для національних збірних від Nike з технологією Dri-FIT ADV

Перше дитяче взуття від Nike SB – Day One