Фірмові кросівки Nike Air визначають майбутнє спортивних досягнень спортсменів

 Зміст

  • Ніхто так не розуміє спортсменів, як Nike. Нові дослідження, розширені можливості та сміливий інноваційний план спонукали компанію до еволюції своєї лінії супервзуття Alphafly до Alphafly 3 — взуття для всіх марафонців; Тепер Nike оптимізує свою власну технологію Air, один із ключових компонентів супервзуття, щоб надати спортсменам неймовірні результати на доріжці, корті та полі.
  • Цифрові можливості та передові технології Nike уможливили новий суперцикл інновацій Air, який забезпечує кращі, швидші та ефективніші рішення для спортсменів, а також відкриває світ творчих можливостей, включаючи перший скульптурний, видимий блок Air Zoom від Nike у біговий силует, який зустрічається в Pegasus Premium.
  • Nike Blueprint Pack містить найкращі інновації компанії Air, включаючи оновлені шипи для легкоатлетів, Nike Victory 2 і Nike Maxfly 2; нове баскетбольне взуття the Nike G.T. Hustle 3; і найпреміальніші бутси для футболістів на сьогодні – Nike Mercurial 2024 року.
  • Колірна гамма колекції з 13 продуктів — широкі шипи, баскетбольні черевики, футбольні бутси та кросівки для щоденного використання — це реверанс до співзасновника компанії Білла Бауермана та його одержимості досягненням найкращих результатів спортсменів.
  • На додаток до Nike Blueprint Pack, Nike випустить ще один енергетичний кольоровий пакет до літніх ігор.
  • Пакет Nike Blueprint Pack буде доступний на сайті nike.com і в деяких роздрібних магазинах 3 липня.

 

 Мрії та амбіції спортсменів постійно розвиваються, як і Nike. Поруч із найкращими у світі, компанія покращує свою гру. Щоб стимулювати змагання на найбільшій сцені світу та задовольняти вимоги повсякденного життя, Nike прислухається до точних потреб своїх спортсменів і використовує власну платформу: Nike Air.

Air — це найбільш революційна, розповсюджена та універсальна платформа для амортизації Nike. З моменту дебюту підошви Tailwind 1978 року Nike використовувала Air у всіх категоріях взуття, від баскетбольного до дитячого взуття, і компанія продовжує знаходити нові способи використання його для спортсменів різного віку, розміру та занять. Air - це вікно в Nike. Це історія постійного переосмислення та нескінченного прогресу.

Динамічний блок Nike Air — створений у нескінченній кількості розмірів, формах і натисках — є центром роботи компанії для найбільшого спортивного моменту цього літа, і з ним Nike зробив неможливе – можливим для спортсменів. Мабуть, найвідомішим результатом Air-performance від Nike було подолання двогодинного бар'єра для марафону. Тепер він оптимізує Air, щоб допомогти бігунам долати бар’єри на будь-якій дистанції та допомогти всім спортсменам проявити себе якнайкраще. Найновіший прискорювач для Air: новаторські застосування передових технологій, які усувають розрив між тим, що відомо (спортивна наука), тим, що можна уявити (дизайн), і тим, що можна зробити (виробництво).

 Цифрові можливості та передові технології Nike уможливили новий суперцикл інновацій Air. Тепер вчені, дослідники та дизайнери Nike можуть використовувати штучний інтелект і алгоритмічні інструменти, щоб досліджувати складні геометричні форми та конфігурації Air з повною точністю, яку раніше неможливо було уявити, не кажучи вже про виробництво. Використовуючи, наприклад, обчислювальну техніку та аналіз скінченних елементів, Nike може запускати декілька симуляцій паралельно, тобто їм не потрібно довіряти одній лише гіпотезі, і вони можуть швидко оцінити десяток можливих рішень і знати, що отримують найкраще.

Такі інструменти також дозволяють дослідникам Nike побачити, як цифрова модель взуття працюватиме в реальному світі, як вона реагуватиме на навантаження та навіть скільки важитиме, і все це ще до того, як буде створено перший фізичний прототип. І, нарешті, цифрові можливості Nike дозволяють комп’ютерно налаштовувати свою технологію Air, щоб забезпечити ідеальний розподіл продуктивності для всіх розмірів взуття. Все це дозволяє створювати кращі, швидші та ефективніші рішення для спортсменів, а також відкриває світ творчих можливостей, включаючи перший рельєфний, видимий блок Air Zoom від Nike у силуеті для бігу, знайдений у новому Pegasus Premium.

 Ці цифрові можливості допомогли Nike створити найінноваційнішу та найвпливовішу продукцію в історії — від доріжки до корту та поля — і вони не бачать більшого випробування, ніж Париж ’24. Nike зробив усе можливе, щоб зробити цей момент справжнім, об’єднавши найкращий досвід у спортивній науці, дизайні та виробництві та започаткувавши інноваційний суперцикл для бренду.

 Ви можете побачити результати цих зусиль у пакеті Nike Blueprint Pack, який містити найкращі продукти компанії Air-powered, включаючи оновлені шипи для легкоатлетів Nike Victory 2 і Nike Maxfly 2; нове баскетбольне взуття Nike G.T. Hustle 3; і найпреміальніше взуття для футболістів на сьогодні – Nike Mercurial 2024.

 Колір Blueprint Pack натхненний співзасновником компанії Біллом Бауерманом і його одержимою ідеєю забезпечити найкращу продуктивність спортсмена. Бауерман був настільки зосереджений на оптимізації, що брав кулькову ручку та ставив крапки “Swoosh” на бокових частинах шипів своїх спортсменів, щоб зменшити вагу від швів логотипа.

 Дизайнери Nike надихалися його альбомами для малюнків, а для Nike Blueprint Pack вони створили типографіку на основі його реальних нотаток. Згадка про людину, яка створила «схему обслуговування спортсменів», здавалося правильною, адже цього літа найкращі у світі вирушають до Парижа. . Лаконічний дизайн охоплює колекцію з 13 пар кросівок, включаючи шипи, баскетбольні черевики, футбольні бутси та кросівки для стилю життя. На додаток до Nike Blueprint Pack, компанія також випустить ще один енергетичний кольоровий пакет перед іграми.

 У наборі Nike Blueprint Pack ви бачите нескінченну кількість застосувань Air. Здатність зробити ці додатки ефективними завдяки унікальному доступу Nike до найкращих елітних спортсменів світу та нових спортсменів за допомогою тестування в лабораторії Nike Sport Research. Цей незрівнянний набір даних поєднується з ноу-хау Nike для створення відмінних продуктів, що відрізняються від ринку. Щоб створити ці продукти, Nike використовує кожен інструмент у своєму наборі — хоча не завжди за призначенням — із нешанобливим, руйнівним підходом, закладеним у його ДНК. (Див. один зламана вафельниця, приблизно 1971 р.)

У Парижі Nike відзначатиме те, що Air і спортивна наука, дизайн, виробництво та уява, що стоять за ними, можуть створити — і що це означає для майбутнього спорту. “Серцем усього, що ми робимо, є спортсмен — ми існуємо, щоб розширювати межі та ризикувати від його імені, — каже Мартін Лотті, директор з дизайну Nike. — Цього літа головною перевагою є величезне повернення енергії Nike Air. Мене надихає не тільки те, що ми створили для користування спортсменами, але й відчуття, що ми на початку неймовірної нової подорожі”.

 Як не дивно, у бестселері мемуарів “Shoe Dog” співзасновник Nike Філ Найт каже, що коли він вперше почув пропозицію щодо взуття з повітряною амортизацією від колишнього аерокосмічного інженера Френка Руді, це звучало як “реактивні ранці та рухомі ескалатори”. Тоді Air був ідеєю майбутнього, і цей авангардний набір Nike Blueprint Pack, створений на основі Nike Air, дає спортсменам можливість писати майбутнє спорту вже зараз.























Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Комплекти для національних збірних від Nike з технологією Dri-FIT ADV

Свято традицій спорту в колаборації The Bode Rec. та Nike

Перше дитяче взуття від Nike SB – Day One