Nike x Patta святкують знаменний ювілей новим випуском бажаних кросівок Air Max 1 Chlorophyll

 Зміст:

  • Заснована в самому серці Амстердама у 2004 році, Patta виросла зі свого коріння як бутік кросівок у багатогранний бренд, чиї творіння та громадські ініціативи промовляють до суті сучасної культури кросівок.
  • Щоб відсвяткувати 20-річний ювілей Patta, Nike та голландський бренд співпрацюють над ексклюзивним випуском культових кросівок Patta x Nike Air Max 1 Chlorophyll, однією з найбажаніших колаборацій Air Max 1 усіх часів.
  • Протягом багатьох років Nike та Patta співпрацювали більше 10 разів, в тому числі над шістьма популярними кольорами Air Max 1, що робить Patta Nike найдовшою та найвпливовішою колаборацією Air Max.
  • Кросівки Patta x Nike Air Max 1 Chlorophyll будуть доступні ексклюзивно на сайті pattaxnike.com та в роздрібних магазинах Patta з 13 вересня.


 Nike та Patta святкують 20-річчя голландського бренду ексклюзивним випуском кросівок Patta x Nike Air Max 1 Chlorophyll, однієї з найбажаніших колаборацій Air Max 1 усіх часів.


 Перевипуск Air Max 1 grail, також приурочений до 15-річчя співпраці Nike та Patta, уособлює легендарні відносини між брендами – повернення до ключового моменту в їхній спільній історії з надією на тривалу співпрацю в майбутньому.


 Шанувальники Air Max 1 Chlorophyll знайдуть нову модель майже ідентичною до оригіналу, з кількома сучасними штрихами. Як тоді, так і зараз, дизайнери зосередилися на кожній деталі – навіть повторно використовуючи ту ж саму тканину, що і в релізі 2009 року. Колірна гамма Chlorophyll and Matte Silver є такою ж культовою, як і раніше, а спеціальна етикетка з язичком Patta нагадує про місце, яке бренд зайняв у культурі кросівок. Оновлений вкладиш для шкарпеток замінив дизайн голландського гульдена на 20 євро, а спеціальна коробка, прикрашена акцентами Chlorophyll, привертає увагу до 20-річного служіння Patta суспільству.


 “Початковий проєкт Chlorophyll був майже як перший альбом: У ньому було багато енергії, багато ідей, і продукт був дуже органічним”, – каже співзасновник Patta Гійом “Джи” Шмідт. “У цьому випуску ми дотримуємося суті взуття, яке дійсно витримує випробування часом. Це просто дивовижний момент – повернути взуття, яке є таким бажаним, яке так полюбилося спільноті кросівок і суспільству в цілому”.


 Заснована в самому серці Амстердама у 2004 році, Patta виросла зі свого коріння як бутік взуття в багатогранний бренд, чиї творіння та громадські ініціативи промовляють до суті сучасної культури кросівок.


 Протягом багатьох років Nike та Patta співпрацювали більше 10 разів, в тому числі над шістьма популярними кольорами Air Max 1, що робить Patta найдовшим та найвпливовішим партнером Nike у створенні кросівок Air Max. Вони також співпрацювали на перетині спорту та стилю, прославляючи найбільший спортивний клуб світу в першій колекції Nike FC Barcelona x Patta, і об'єдналися для створення капсули Nike x Patta Running Team, яка поєднує в собі дослідження спортивного бігу з елементами вишуканого стилю життя.


 Партнерство Nike та Patta не обмежується лише взуттям та одягом. Наприклад: Nike є головним спонсором знакової академії Patta Academy, яка допомагає талановитим молодим підприємцям розпочати свій бізнес, використовуючи спільну філософію брендів – надихати та підтримувати наступне покоління.


 “Ми залишаємось собою і намагаємось бути впевненими, що окрім чудового продукту, нам завжди є що сказати”, – каже Шмідт. “Незалежно від того, чи це висвітлення людей, якими ми оточуємо себе, чи чудова історія, яку ми повинні пролити світло на світ, ми повинні переконатися, що ми підтримуємо нове покоління в достатній мірі. Я думаю, що ключовим для нас – і, безумовно, у нашій співпраці з Nike – є те, що це завжди більша історія. Це завжди більше, ніж просто продукт. І я думаю, що в цьому наша суть”.


 Лео Сандіно-Тейлор, віцепрезидент Nike з глобального енергетичного маркетингу, підтримав подібну думку, зазначивши, що автентична, непохитна прихильність Patta до свого бачення та спільноти робить бренд видатним партнером.


 “Я думаю, що будь-хто, хто працює з нами в рамках подібних партнерств, досягає успіху, коли він знає свою аудиторію і будує ідею, не вибачаючись, для самого ядра цієї аудиторії. У цьому відношенні Patta знаходиться на вершині гри,” – каже Сандіно-Тейлор. “Спільнота і точка зору, яку вони створили, настільки тісні, що, на мою думку, вони служать і надихають одне одного. Це дає Patta особливу здатність формулювати те, що вони відстоюють і кого вони відстоюють. Ось чому ДНК Patta так чітко простежується в кожному проєкт, який ми робили разом”.












Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Nike Tech Woven Suit пропонує преміальне оновлення класичної спортивної екіпіровки

Nike Vomero розвиває ретро-стиль бігу з новими кольорами та захищеним від негоди силуетом

Друга підписна модель кросівок Ja Morant, Ja 2, створена для наступного покоління гравців, які задають темп гри