Nike дебютує зі сміливими кольорами та принтами цього літа

Зміст

  • Вносячи ще одне сміливе поєднання кольорів у свою лінійку спортивного взуття, Nike випускає Electric Pack - нову кольорову гаму, натхненну легендарною спадщиною бренду в спортивних моментах, які захоплюють дух у всьому світі.
  • З'явившись на 55 парах кросівок, колірна гамма Electric Pack поєднує в собі знаменитий принт Ostrich, зоо принт, представлений культовим дизайнером Nike Тінкером Хетфілдом на Air Safari в 1987 році, і Total Orange, спортивний колір Nike, який з'явиться цього літа.
  • Колекція Electric Pack з'явиться у продажу 24 липня на сайті nike.com для деяких спортивних моделей.


Вносячи ще одне сміливе поєднання кольорів у свою лінійку спортивного взуття, Nike випускає Electric Pack, новий колір, натхненний легендарною спадщиною бренду в спортивних моментах, які захоплюють дух у всьому світі.

З'явившись у 55 унікальних стилях взуття, колірна гама Electric Pack поєднує в собі знаменитий принт Ostrich, зоо принт, представлений дизайнером Тінкером Хетфілдом на Air Safari у 1987 році, та Total Orange, спортивний колір Nike, який з'явиться в усьому світі.

Кароліна Аберо, старша директорка відділу жіночого взуття та одягу Nike, стала провідною дизайнеркою кольорової гами для Electric Pack. Для її команди поєднання кольорів та принтів мало бути виразно фірмовим для Nike, випромінюючи ставлення, яке є синонімом перемоги: сміливе, безстрашне, легковажне.

“Ми хотіли взяти те, про що ви не думаєте в контексті спортивних досягнень – візерунок “Сафарі” – і створити артефакт, який сигналізує про нову еру спорту, – каже Аберо. “Ми об'єднуємо спорт і культуру на ігровому полі та створюємо новий вигляд спорту для наступного покоління”.

Історія створення принта “Ostrich” добре відома. Прогулюючись нью-йоркським районом Сохо у 80-х роках, Хетфілд проходив повз бутік елітних меблів, де побачив диван, вкритий розкішним страусиним принтом. Його текстури були надзвичайно природними. Нерівні, рифлені, органічні. Це був об'єкт, який підносився виключно за рахунок матеріалу, яким він був обтягнутий. Хетфілд повернувся до Nike і хотів застосувати цей принт до спортивного взуття, що було дико для епохи, коли ці два світи ніколи не змішувалися. Взяти легкоатлетичне взуття і зробити його ... неспортивним?



Це було революційно для того часу. До того часу Nike сприймався насамперед як утилітарний спортивний бренд. Виклик: поєднати елементи стилю життя з високоефективним продуктом, а потім додати історію за допомогою кольору чи текстури, яка випливає з конкретного часу чи місця. Таке поєднання виділяється. 









 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Комплекти для національних збірних від Nike з технологією Dri-FIT ADV

Свято традицій спорту в колаборації The Bode Rec. та Nike

Перше дитяче взуття від Nike SB – Day One